-
ДЕНІМ
-
ЖІНКАМ
-
ГОЛОВНАГоловна
-
ОДЯГОдяг
-
ВЕРХНІЙ ОДЯГВерхній Одяг
-
АКСЕСУАРИАксесуари
-
-
ЧОЛОВІКАМ
-
ГОЛОВНАГоловна
-
ОДЯГОдяг
-
ВЕРХНІЙ ОДЯГВерхній Одяг
-
АКСЕСУАРИАксесуари
-
-
OUTLET
-
ТВОЇ БАЛИ
-
(0)
Alışveriş SepetimВибраний товар доданий до кошикаВаш кошик порожній
РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ
- Як я можу зареєструватися на сайті інтернет-магазину?
Щоб зареєструватися, створити обліковий запис на сайті інтернет-магазину, будь ласка, заповніть інформацію на сторінці, натиснувши на кнопку «Реєстрація» на головній сторінці сайту у правому верхньому кутку сторінки. Інформація, надана під час реєстрації, буде ретельно зберігатися відповідно до Закону про захист персональних даних.
- Чи можу я робити покупки, не зареєструвавшись на сайті?
Так, ви можете легко робити покупки та відстежувати статус замовлення, створивши замовлення як гість без реєстрації на сайті інтернет-магазину.
- Як я можу змінити персональну інформацію у особистому кабінеті?
Щоб оновити персональну інформацію у особистому кабінеті на сайті інтернет-магазину, внесіть необхідні зміни в розділі «Профіль»/ «Основні дані» і натисніть кнопку «Зберегти».
- Я забув свій пароль, що мені робити?
Щоб відновити пароль, необхідно на сторінці «вхід на сайт» натиснути «забули пароль?» та вказати вашу поштову адресу, на яку ви реєстрували обліковий запис на сайті, щоб отримати інструкцію щодо подальших дій.
Зверніть увагу, що пароль має бути не менше 8 символів і містити хоча б одну велику та малу літеру латинського алфавіту, цифру та спеціальний символ.
- Як я можу видалити свій обліковий запис/профіль на сайті?
Щоб видалити свій обліковий запис, зателефонуйте на гарячу лінію 0800 60 53 26 або напишіть нам на електронну пошту ua.crm@colins.ua обов’язково зазначивши електронну адресу, яка вказана у профілі для видалення. Ваш профіль буде видалено після отримання вашого запиту.