ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом № 2/1 від 14.01.2020

Директора ТОВ  "ДЕЛЬТА ТЕКС"

 

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ,

що є невід’ємною частиною Договору публічної оферти про роздрібну купівлю-продаж товарів ТМ COLIN’S на сайті http://colins.ua/

* Всі терміни наведені з великої літери у цих Правилах вживаються у значеннях, наданих їм у Договорі публічної оферти про роздрібну купівлю-продаж товарів ТМ COLIN’S на сайті http://colins.ua/.

 

Умови обміну та повернення товарів, що визначені нижче, застосовуються виключно до товарів, що були придбані в інтернет-магазині за адресою в мережі Інтернет: http://colins.ua/ (Інтернет-магазин), що належить ТОВ «ДЕЛЬТА ТЕКС» (Продавцю) та реалізує виключно товари ТМ COLIN’S (Товари). На Товари, придбані у магазинах роздрібної мережі, умови обміну та повернення, що визначені нижче, не розповсюджуються.

 

Покупець має право вимагати обміну та/або повернення Товару у випадках, на умовах та в порядку, передбаченими Законом України «Про захист прав споживачів», з яким можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12.

 

Для отримання інформації щодо порядку, умов та можливості обміну Товарів, будь-ласка звертайтеся до Контакт-центру Інтернет-магазину за телефоном: 0(800)60-53-26.

 

Загальні умови повернення Товарів.

 

Повернення Товару здійснюється із застосуванням послуг поштового сервісу «Нова Пошта» або інших служб доставки, що надають послуги доставки відправлень, згідно встановлених такими поштовими сервісами правил доставки та тарифів. Повернення Товару, придбаного в Інтернет-магазині, безпосередньо в магазинах роздрібної мережі, особисто за адресою складу або офісу Продавця неможливе.

 

Особливості повернення Товарів належної якості та неналежної якості викладені нижче у відповідних розділах.

 

Для повернення Товару необхідно не пізніше останнього дня чотирнадцяти денного строку повернення:

 

  1. Упакувати Товар таким чином, щоб запобігти його пошкодженню під час транспортування (у будь-якому випадку не гірше, ніж Товар був упакований при його доставці Покупцю). При поверненні Товару належної якості Товар упаковується разом з усіма його складовими, а також із усіма ярликами, бирками тощо.
  2. Разом із Товаром упакувати:
  • розрахунковий документ, що підтверджує його придбання та видаткову накладну на Товар, отриману Покупцем разом з таким Товаром (або її копію)
  • заповнену Заяву на повернення, бланк якої Покупець отримує разом із Товаром. Заява на повернення має бути заповнена виключно від імені Покупця, тобто особи, що зареєстрована в Інтернет-магазині та на ім’я якої було оформлене відповідне Замовлення.

Заява на повернення має бути повністю заповнена та підписана Покупцем. Відсутність будь-якої передбаченої в Заяві на повернення інформації та/або відсутність накладної на Товар (або її копії) призведе до неможливості повернення коштів, сплачених за Товар.

 

       3. Звернутися до поштового сервісу «Нова Пошта» або іншої служби доставки та оформити відправлення такого Товару від імені Покупця  на ім’я Продавця-одержувача:

 

  • одержувач: ТОВ "ДЕЛЬТА ТЕКС" Швачко Леся Василівна;
  • адреса одержувача: Київська обл., м. Бровари, Відділення №10 : вул. Олега Оникієнка, 131/2, тел. (093) 085-81-22;
  • Невірне або неповне зазначення відомостей про одержувача може призвести до неможливості отримання Заяви на повернення та Товару Продавцем та неможливості повернення коштів, сплачених за такий Товар Покупцеві.

 

        4. Сплатити повну вартість доставки Товару Продавцю-одержувачу згідно тарифів, встановлених відповідною службою доставки.

 

У випадку несплати повної вартості послуг доставки або відправки товару на умовах післяплати послуг доставки за рахунок отримувача, такий Товар та Заява на повернення не будуть отримані Продавцем, а кошти за Товар не будуть повернуті Покупцю.

 

Після отримання Товару Продавцем, проведення його огляду, перевірки стану (зокрема щодо збереження товарного вигляду) та зазначених у Заяві на повернення обставин (зокрема щодо якості Товару) Продавець приймає рішення щодо можливості задоволення вимоги Покупця про повернення Товару.

 

У випадку виявлення Продавцем, що Заява на повернення заповнена не повністю, неналежним чином, не містить підпису Покупця або подана не від імені Покупця, така заява вважається не поданою, Продавець повідомляє про це Покупця, а Покупець зобов’язаний повторно подати належним чином оформлену Заяву на повернення.

 

У випадку задоволення вимоги про повернення Продавцем, Покупець-відправник Товару отримує на електронну пошту (яка вказана Покупцем) лист про те, що повернення прийнято з підтвердженням прийняття Товару Продавцем та можливістю повернення грошових коштів Покупцю. Повернення коштів, сплачених за Товар, здійснюється після прийняття Товару Продавцем та задоволення вимоги Покупця, що підтверджується повідомленням, направленим Покупцеві-відправнику.

 

Повернення коштів здійснюється у безготівковому порядку наступним чином:

 

 

 

-       якщо Товар було оплачено в готівковому порядку або в безготівковому порядку у відділенні поштового сервісу безпосередньо при отриманні Товару – шляхом перерахування ціни Товару на банківський (картковий) рахунок Покупця, за номером банківської картки, зазначеної Покупцем у Заяві на повернення Товару;

 

-       якщо Товар було оплачено в безготівковому порядку безпосередньо в Інтернет-магазині за допомогою платіжної системи LiqPay – шляхом перерахування ціни Товару на банківський (картковий) рахунок, за номером банківської картки з якої надійшли грошові кошти при оплаті Товару.

 

Повернення коштів відбувається протягом 30 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на складі повернення, опрацювання отриманих документів на повернення та після проходження експертизи товару та внесення даних в реєстр для оплати.

ВАЖЛИВО!!! Повернення коштів можливе лише після отримання вірно заповнених документів (особистої інформації) клієнта.

 

У випадку відмови в задоволенні вимоги Покупця, збільшення строку розгляду заяви Покупця, необхідності встановлення причин втрати якості Товару, а також у випадку виникнення інших обставин, що унеможливлюють негайне задоволення вимоги Покупця про повернення Товару, із Покупецем-відправником Товару зв’язується представник Продавця, який повідомляє про відповідні обставини та рішення Продавця за результатами розгляду Заяви на повернення.

 

Особливості повернення Товарів належної якості.

 

Товар належної якості підлягає поверненню у випадках, встановлених законодавством, протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, за умови, що такий Товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим Товаром (накладна на Товар).

 

Не підлягають поверненню Товари, що визначені чинним законодавством. Із повним переліком таких Товарів можна ознайомитися у Додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/172-94-%D0%BF .

 

Важливо:

 

-       всі витрати, пов'язані з поверненням Товару належної якості несе Покупець. Вартість доставки (перевезення) Товару на склад Продавця при його поверненні не відшкодовується Продавцем (окрім повернення помилкового Товару, що не відповідає Замовленню (помилковий розмір, колір, артикул тощо). Повернення та компенсація витрат на доставку Товару, що не відповідає Замовленню, здійснюється на умовах, що передбачені для повернення Товарів неналежної якості);

 

-       у випадку, якщо після отримання Товару на складі Продавця буде виявлено, що такий Товар не відповідає умовам повернення (зокрема Товар перебував у користуванні, відсутні ярлики, бирки тощо), в поверненні такого Товару буде відмовлено. У такому випадку Товар буде повернуто Покупцю шляхом його відправлення із застосуванням послуг поштового сервісу «Нова Пошта» за адресою першої доставки Товару, вказаної у відповідному Замовленні. Повернення Товару Покупцю здійснюватиметься за рахунок Покупця на умовах післяплати послуг доставки такого Товару.

 

- у випадку якщо придбаний Товар був оплачений Покупцем банківською картою, проте Покупець не забрав Товар/ відмовився його прийняти у відділенні поштового сервісу «Нова Пошта» або іншої служби доставки, всі витрати, пов'язані з доставкою (перевезенням) Товару від /до складу Продавця, не відшкодовуються Продавцем (окрім повернення помилкового Товару, що не відповідає Замовленню (помилковий розмір, колір, артикул тощо та Товару неналежної якості).

 

Особливості повернення Товарів неналежної якості.

 

Під Товаром неналежної якості мається на увазі Товар, в якому протягом встановленого Продавцем гарантійного строку виявлені недоліки. Гарантійний строк на всі Товари, що придбаваються в Інтернет-магазині становить 3 (три) місяці з дня отримання такого Товару покупцем.

 

Права Покупця у випадку придбання Товару неналежної якості визначені Законом України "Про захист прав споживачів".

 

Важливо:

 

-       всі витрати, пов'язані з ремонтом, поверненням Товару неналежної якості несе Продавець. Вартість доставки (перевезення) Товару на склад Продавця при його поверненні може бути компенсована продавцем разом із поверненням сплачених за Товар грошових коштів у випадку зазначення про це Покупцем у Заяві на повернення та за умови підтвердження поштовим сервісом, яким здійснено доставку такого Товару вартості послуг доставки (перевезення) Товару, зазначеної Покупцем у Заяві на повернення;

 

-       у випадку, якщо після отримання Товару на складі Продавця заявлені Покупцем недоліки не будуть підтверджені Продавцем (зокрема у випадках нормального зносу, виникнення недоліків не з вини Продавця тощо), в ремонті, поверненні такого Товару буде відмовлено. У такому випадку Товар буде повернуто Покупцю шляхом його відправлення із застосуванням послуг поштового сервісу «Нова Пошта». Повернення Товару Покупцю здійснюватиметься за рахунок Покупця на умовах післяплати послуг доставки такого Товару.

 

Нижче ви можете завантажити заяву на повернення:

Заява на повернення товару неналежної якості

Заява на повенення товару належної якості


Відповіді на найчастіші запитання:

  • Як я можу обміняти придбаний товар в інтернет-магазині?

Якщо товар, який був придбаний на colins.ua не був у експлуатації, збережено його товарний вигляд, бірки, чек покупки, ви можете повернути протягом 14 днів із дати отримання замовлення. Обмін товарів в інтернет-магазині не доступний.

Натільна білизна, шкарпетки та рукавиці не підлягають обміну або поверненню згідно Закону про захист прав споживачів України.

  • Як повернути покупку в інтернет-магазині?

Якщо товар, який був придбаний на colins.ua не був у експлуатації, збережено його товарний вигляд, бірки, чек покупки, Ви можете повернути протягом 14 днів із дати отримання замовлення.

Якщо Ви хочете повернути будь-який товар із свого замовлення, будь ласка, заповніть заяву на повернення товару, яка була надіслана вам у посилці замовлення (якщо заяву було втрачено, ви можете роздрукувати її, завантаживши на сайті colins.ua внизу розділу «Правила повернення» і заповнивши згідно рахунку-фактури або зателефонуваши на гарячу лінію 0 800 60 53 26. Надішліть дану заяву на повернення товару разом з товаром та фіскальним чеком кур’єрською доставкою до нашого складу за адресою, вказаною у заяві на повернення/на сайті colins.ua у розділі «Правила повернення». Після того, як поштовий оператор доставить нам посилку і ви отримаєте повідомлення про доставку, посилка пройде перевірку і заява на повернення буде передана для проведення повернення коштів. Якщо заява заповнена вірно, повернення коштів буде проведено протягом 30 днів після отримання нами посилки. Повернення коштів можливе лише після отримання вірно заповнених документів (особистої інформації) клієнта. Якщо заява заповнена невірно, ми обов'язково з Вами зв'яжемося для того, щоб Ви виправили заяву і ми змогли провести повернення коштів.

 

  • Чи можна обміняти товар, який я придбав на сайті colins.ua, у магазинах?

               Товари, придбані на сайті інтернет-магазину colins.ua, не підлягають обміну в фізичних магазинах.

 

  • Чи можна повернути товар, який я придбав на сайті colins.ua, у магазинах?

Ні, товари, придбані на сайті інтернет-магазину colins.ua, не підлягають поверненню в фізичних магазинах.

 

  • Скільки триває період повернення?

Ви можете повернути товар протягом 14 днів.

  • Як скористатись послугою «Легке повернення» ?

 

  1. Увійдіть до розділу «Мої відправлення» у вашому додатку «НОВА ПОШТА», виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути
  2. У рядку «Керувати посилкою» виберіть послугу «Легке повернення»
  3. Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку
  4. За створеною накладною відправте нам посилку
  5. Надішліть, будь ласка, нам номер відправленої посилки

 

Якщо Вам не вдається відправити посилку даною послугою, вишліть, будь ласка, посилку за цією адресою (В такому випадку посилка буде платна):

 

  • одержувач: ТОВ ""ДЕЛЬТА ТЕКС" Швачко Леся Василівна;
  • адреса одержувача: Київська обл., м. Бровари, Відділення №1 : вул. Олега Оникієнка (ран. Кутузова), 125, тел. (093) 085-81-22;

Посилку висилайте, будь ласка, без наложеного платежу.

Відправка повернення відбувається протягом 1-3 робочих днів.

Перевірте, будь ласка, щоб при відправці посилки був вказаний правильний номер телефону. Якщо буде вказаний неправильний номер, може бути затримка з отриманням товару.